• (Android) Kitten Match krāpj bezgalīgus žetonus

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitten Match ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitten Match IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ krāpj bezgalīgus žetonus ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Kitten Match 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Kitten Match پزل nqjx

    Kitten Match Rompicapi loc

    Ja jums patīk kaķi un jums patīk 3 spēles, šī spēle ir pārsteidzoša un pietiekami izaicinoša, lai tā būtu tik jautra, taču tā nebūtu pārāk vienkārša. Man patīk kolekcionēt kaķus spēlēs un arī veidot telpas!

    nejauši nospieda kādu no dekorēšanas iespējām un to nevar atkārtot

    Kitten Match Puzzel zrvl

    Tas sākas labi, bet pēc kāda laika kļūst lēns un gauss.

    Līdz šim man šī spēle ļoti patīk! Līdz šim tikai daži līmeņi bija grūti, bet kopumā man tas patīk! Nekādu kavēšanos, nekādu kļūmju vai kļūdu! Šī ir lieliska spēle tādam kaķu un dzīvnieku mīļotājam kā es! Rediģēt: līmeņus bija grūti pārspēt vienam. Tāpēc es mainu savu vērtējumu.

    Sākumā tas bija lieliski. Grafika ir laba, un līmeņi kļūst arvien grūtāki, taču ne tik grūti, lai es gribētu padoties. Tomēr pēdējā laikā ir bijis tik daudz kļūmju. Tas ļoti sasalst, neielādēs ekrānus, un es varu spēlēt tikai 2 līmeņus, pirms tas ir jāaizver un jāatver. Spēle arī saka, ka tā nav diezgan bieži savienota ar internetu, lai gan mans internets ir izveidots un darbojas labi. Kļūdas ir jāizstrādā.

    Lieliska mača 3 spēle, jauks stāsts, nedaudz lauzta angļu valoda.

    Man patika spēle, bet kopš vakardienas, kad mēģināju “pieprasīt barību”, pele iet ap kaķēna galvu un pēkšņi saka, ka esmu atslēgts un man nav interneta, lai pieprasītu barību un pārbaudītu savienojumu. Esmu 100% pieslēgts internetam un varu pat turpināt spēlēt bez šī kļūdas ziņojuma — tas parādās tikai tad, kad mēģināt pieprasīt pārtiku vai pievienot monētas. Palīdziet!

    Neatjaunināsies. Man patīk spēle, bet, kad es to atveru, tā pastāvīgi prasa to atjaunināt, un, kad es mēģinu, es aizvedu uz Play veikalu, tiek teikts, ka nav atjauninājuma.Ir pat atinstalēts un pārinstalēts, un tas dara to pašu :(

    Man patīk spēle, bet esmu ārkārtīgi neapmierināts, kad nevaru pārspēt līmeni 3 vai 4 dienas. Man liek vēlēties beigt darbu un atinstalēt. Līmeņiem nevajadzētu būt tik grūtiem.

    Es nesen veicu jaunināšanu uz Note 20 un nevaru izmantot SPen visām spēles funkcijām. Lūdzu iesaki. Paldies.

    Kļūst pārāk grūti; vairāk stresa nekā jautrības. Citādi lieliski.

    Mīlu to. Jauki kaķēni un spēles. Ko nevajag mīlēt? Nu, man tas patika. Sižets bija lielisks, telpu un dārzu dekorēšana ir lieliska, kā arī rūpes par kaķēniem, taču esmu tik nogurusi no visiem izaicinājumiem, kas liedz jums izkļūt no galvenās spēles.

    Man patīk palīdzēt, un nav viegli atrast spēli, kas vēlas jūsu palīdzību

    Sākumā tas bija ļoti jautri, bet tagad esmu sasniedzis līmeni, kuru nevaru pārspēt. Es atsakos tērēt savu grūti nopelnīto naudu, lai iegādātos pastiprinātājus. Ja es šodien nepārsniegšu šo līmeni, es atinstalēšu šo spēli. Tagad tas mani tikai kaitina.

    Pastāvīgi avarē... it īpaši, ja jūs saņemat savu bezmaksas stundu bez nāves gadījumiem. Arī liek jums atstāt to, ko darāt, lai šajā laikā dotos darīt citas lietas. Pašlaik esmu iestrēdzis, jo katru reizi, kad pabeidzu līmeni, vienam no kaķiem man kaut kas jāparāda, un spēle sasalst, un tā ir jāizslēdz un jāpārlādē. Pēc aptuveni 15 reizēm es vienkārši pārtraucu spēlēt... pārāk nomākta.

    Izklaidējies, bet ne pārāk atkarību izraisošs… tas varētu būt labi. Es neatceros, kad izveidoju šo ziņu, bet pieņemu, ka esmu spēlējis @least gadu. 20.1.22. Labi, tagad esmu oficiāli atkarīgs


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :