• (Android/iOS) Survival on Raft: Multiplayer krāpšanās koda kļūdas punkti

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Survival on Raft: Multiplayer ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Survival on Raft: Multiplayer IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ krāpšanās koda kļūdas punkti ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Survival on Raft: Multiplayer 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Survival on Raft: Multiplayer Szimulációs játékok rzpb

    Šī spēle kopumā ir diezgan laba nekā citas plostu spēles. Bet vislabākā daļa, kas man patīk šajā jautājumā, ir grafika, kas izskatās jauki, bet mans LG Harmony 4 aizkavējas, kad es to uzlieku uz "All" un "hard only", bet man patīk spēle. Es ieteiktu lejupielādēt šo spēli!!!!!

    Lieliska spēle labprāt vēlētos atrast nejaušus dzīvniekus un tamlīdzīgus.. piemēram, sekundārais plosts, lai būtu jāķer un jādabū dzīvnieks... vai, piemēram, izveidot lielākus radījumus ar līdzīgiem dzīvnieku mazuļiem tajos......tev jau ir virve. Nav pārāk grūti izveidot vadību....... arī cits, kas par apsardzi vai kā finces....cilvēkiem, kam patīk atvērts plosts kā 6 stāvu plosts...... būtu lieliski.. .. arī forša ideja stearing... IESPĒJAMĀS sievietes... iespējamās grāmatas uz galda par 25 LVL...... arī tev nosūtīja e-pastu

    Nu, man patīk šī spēle. Grafika ir lieliska, spēles koncepcija ir lieliska, nav garlaicīgi, BET nez kāpēc tā neglābs visu, ko esmu izdarījis. Esmu mēģinājis aizmigt gultā, bet, izejot no spēles un atgriežoties, visas manas lietas netika saglabātas, un man viss jāsāk no jauna. Ja es nevaru izdomāt, kā saglabāt visu savu progresu, nav jēgas turpināt spēlēt

    Lieliska spēles koncepcija. Tam vajag vairāk. Tāda sajūta, ka kaut kā pietrūkst. Un tas pārāk atkārtojas. Lai veiktu mazus vienkāršus uzdevumus, ir nepieciešams tik daudz, un tas ļoti ātri kļūst garlaicīgi. Citādi gan lielisks sākums kaut kam, kas varētu būt lieliska spēle.

    Es šim piešķiru trīs zvaigznes galvenokārt tāpēc, ka tā ir plosta kopija. jūs pat nemēģinājāt to mainīt. es domāju, es varētu pateikt, jo faktūras ir sliktākas nekā plosts. tu būtu varējis vismaz mainīt veidu, kā savāc materiālus. saglabāja dažas lietas, piemēram, haizivs, bet jūs būtībā visu nokopējāt, bet padarījāt to vēl sliktāku.

    Es biju pārsteigts, ka varonim ir aizmugure, lielākā daļa mobilo spēļu nav tādas. Mani pārsteidza arī tas, ka jūs sapratāt, ka bija vajadzīgs laiks, lai kaut kas parādītos vai notiktu, piemēram, haizivs. Jūs tiešām veltījāt tam kādu laiku, vai ne? Labs darbs!

    Jautra spēle! Bet es spēlēju tikai apmēram pusotru nedēļu, un es jau esmu 25. līmenī, un es atbloķēju visus amatniecības priekšmetus. Esiet patīkami, ja redzat vairāk izstrādājumu, piemēram, citus ieročus, bruņas, buras savam plostam, enkuru. Varbūt atsevišķs mazāks laivas plosts un airis, lai izpētītu apkārtējo okeānu, varbūt atrastu kādu salu vai ko tādu? Idk tikai dažas idejas lol, turpinās spēlēt tagad, ceru redzēt dažus citus atjauninājumus nākotnē!

    Man kādreiz bija šī spēle, bet es atinstalēju, jo spēle bija lēna un pēc dažām dienām kļuva ļoti garlaicīga. Es ieteiktu to atjaunināt katru mēnesi vismaz tāpēc, ka tādējādi cilvēki patiešām vēlas spēlēt daudz ilgāk. Un haizivs nekad nepamet, tā paliek pie laivas atšķirībā no reālās dzīves, ja tā aizietu pēc brīža

    ... Princess manohara hotel borobudur, Pm server survival 100, Savaari coupon ... Sq code, Mba schools in delhi, Swat 3 close quarters battle multiplayer,

    Kā es varu doties uz salu, ja nav iespējas izveidot objektu, kas manam lidmašīnai ir nepieciešams. Tas tikai ļauj man izveidot tik daudz lietu, tad tas apstājas. Kas pie velna ir ceļa rēķini. Tas saka, ka tas ir jāizmanto, un mana lieta nerāda neko līdzīgu, un es nevaru izmantot neko citu, piemēram, skeneri vai neko. Arī lukturītis pat nedarbojas. Ko es daru nepareizi. Kā es varu to visu panākt.

    Survival on Raft: Multiplayer Simulatsioonmängud uuo

    Survival on Raft: Multiplayer Simulasyon gjmj

    Kā saka kāds, kurš ir spēlējis daudzas izdzīvošanas spēles, piemēram, šī ir patiešām laba. Bet man ir dažas lietas, par kurām runāt. Jūs pārtraucat virzīties uz augšu un atklāt lietas 11. līmenī, lai gan ir vēl ko mācīties. Ja tā varētu būt tikai kļūda, bet tas notika ar mani. Tāpat es gandrīz neizmantoju metālu, zivju eļļu un lauksaimniecību. Es vēlos, lai ēdiens jums sniegtu vairāk labumu vai kaut ko citu, jo nav atšķirības starp zveju un lauksaimniecību. Kaut jūs varētu nogalināt haizivis un peldēt lejā, lai izpētītu

    šī spēle mani aizrāva ar ievadu... un tad spēle bija pienācīga, bet tagad esmu 7. līmenī, un spēle vienkārši atkārtojas; savāciet bezgalīgus cilvēku radītus resursus, kas peld virs jūras, pasargājiet sevi un plostu no 1 neredzamās haizivs. grafika ir laba, bet spēle tagad ir vienkārši garlaicīga. un ko darīt, ja es esmu maksimālais līmenis un es joprojām daru to pašu veco, garlaicīgo, es domāju, ka jūs varat būt radošs ar to, ko veidojat, bet šī spēle man ir tikai liela vilšanās.. velns, vismaz pievienojiet žurnālu

    Man bija šī lietotne ilgu laiku, man bija daudz laika, lai izveidotu savu plostu, un man bija vairāki stāvi un dizains tieši tā, kā es to vēlos. Tagad pēc jebkāda atjauninājuma es pazaudēju VISU! Tik daudz laika tika iztērēts, jo nācās restartēt, jo atjauninājums nesaglabā manu iepriekšējo spēli. Man kaut kādu iemeslu dēļ nebija saglabāts neviens spēļu slots, tāpēc viss, ko es varēju darīt, bija atvērt jaunu spēli, bet pirms es sāku jaunu spēli, es fonā redzēju savu plostu, bet tomēr nebija iespējas atgriezties pie plosta, ko es pavadīju daudz. dārgās stundas tālāk. PALĪDZĪBA!

    Es esmu pilnīgi satriekts un tik pārsteigums par šīs spēles attīstību. Jūs pievienojāt gandrīz visu, ko mēs vēlējāmies. Paldies!! Vienmēr var uzlaboties, taču darbības un citu lietu pievienošana spēlē ir lieliska. To sakot, es vēlētos uzzināt, kā nojaukt nevēlamas būves, piemēram, sienas un ko ne. Es arī nevaru uztaisīt pilnu 2 stāvu māju, jo nevaru uzbūvēt griestus. Man labāk patika, kad varējām būvēt griestus bez kolonnām. Pārāk grūti.

    Diezgan laba spēle... Pietiekami grūti, lai jūs mēģinātu kaut ko citu, jo pirmais mēģinājums bija tik tuvu. Es nebiju gaidījis tik labu spēli, kad to lejupielādēju, tāpēc izmēģiniet to.

    Spēle ir laba, un manā tālrunī ir labas vadības ierīces, taču viena lieta, kas ir jālabo, ir izšķirtspēja un teksts, kas kļūst neredzams. Jūs nevarat redzēt, ko dara pogas, jo teksts ir caurspīdīgs, tāpēc jūs nezināt, ko nospiežat, un izšķirtspēja vienmēr tiek sajaukta un kļūst vai nu pārāk liela un izstiepjas ārpus ekrāna, vai vienkārši dažreiz nedarbojas. Es nevaru ielēkt vairāku spēlētāju spēlē ar draugiem, ja pat neredzu tekstu uz pogām.

    Esmu patiešām vīlies par šo spēli. Patiesībā tas ir diezgan jautri, taču, ja neesat piesardzīgs, varat kaut ko kļūdīties un iestrēgt. Manā pirmajā skrējienā es sasniedzu 18. līmeni, bet, kad mēģināju pamest tirdzniecības laivu, spēle satricināja un izvilka mani jūrā ar laivu. Turpinājās nomirt no haizivs, mēģinot atgriezties. Tāpēc man bija jāuztaisa jauna spēle. Šoreiz 20. līmenis, bet, pētot vienu no salām, es atskāros pret sienu un nevaru tikt ārā. Droši vien nemēģināšu vēlreiz. Laika tērēšana tbh

    Kopumā labi pavadīts laiks. Vilkšanas un nomešanas funkcija ir nepatīkama. Un tur ir daudz dīvainu un rāpojošu lietu, ko es pastāvīgi atrodu uz salām, piemēram, līķus un sātaniskas slēdzenes? Esmu apmulsis. Turklāt, neatrodot NEVIENU rasējumu uz salām, lai gan tur mums tie būtu jāatrod, tagad esmu apmeklējis apmēram 15 salas un nekā.

    Viss, ko es vēlos darīt, ir mīlēt šo spēli. Tomēr 2 nedēļu laikā spēle man ir avarējusi vairāk nekā 100 reižu. Kad tas tika palaists, tas zaudēja visu manu progresu kopumā sešas reizes un divas reizes ir atņēmis man spēļu pirkumus. Esmu mēģinājis atinstalēt un pārinstalēt desmitiem reižu. Man šķiet, ka tieku sodīts, jo spēle ir fenomenāla, ja tā darbojas. Kamēr pienāks diena, kad man nav jālūdz, lai tas tiktu atvērts un tajā būtu visi mani saglabātie dati, ★★. Kā būtu ar nelielu palīdzības izstrādātāju palīdzību?

    Vadības ierīces ir viegli iemācīties, izņemot gadījumus, kad plosts ir lielāks. Pēc tam ir grūti kaut ko paņemt no cīņas āķa. Spēle prasa jums piešķirt 5 zvaigznes, tad viņi jums iedos diagrammu, kas palīdzēs jums spēlēt. Bet tad viņi tev neko nedod.

    Lieliska spēle. Atšķirībā no jebkuras izdzīvošanas spēles, ko jebkad esmu spēlējis, es to tik ilgi glabāju bez atinstalēšanas – tas kaut ko saka. Patīk grafika, ļoti interaktīvs ievads; lai gan spēle diezgan bieži kļūst garlaicīga. Kopumā lieliska spēle, lieli īkšķi!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :